კლასი_________________________________ მასწავლებელი_________________
დაკვირვების თარიღი___________________ დამკვირვებელი________________
მოსწავლეთა რაოდენობა________________ დასწრების მიზანი______________
საგანი (საქმიანობა)_____________________ _______________________________
გაკვეთილის დაგეგმვა
და მომზადება:
·
გამოსაკითხი მასალა__________________________________________________________
·
ასახსნელი მასალა____________________________________________________________
·
გაკვეთილის დაგეგმვა, მომზადება, სამუშაო სქემა_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
·
სწავლებისა და სწავლის ხელშემწყობი გარემო_______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
საკლასო
მენეჯმენტი: სამუშაოს ორგანიზება, სივრცისა და დროის გამოყენება,
მუშაობის ზოგადი ხასიათი, ურთიერთობა მოსწავლეებს შორის, მოსწავლეების ურთიერთობა მასწავლებელთან,
გაკვეთილზე მასწავლებლის როლი (ქცევა, ხმა, ჩარევის ფორმა).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
·
აქტივობების ჩატარების დროს დისციპლინის უზრუნველყოფა_____________________
·
მოსწავლეებს შორის ურთიერთობის ორგანიზება_________________________________
·
მოსწავლეების მიერ ჩატარებული აქტივობების ორგანიზება_______________________
·
მასწავლებლის როლი__________________________________________________________
·
მოსწავლეების როლი__________________________________________________________
სწავლისა და სწავლების
სტრატეგიები: მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის საგაკვეთილო მასალის
მიწოდება, კავშირი ნასწავლ მასალასთან, მეთვალყურეობა მოსწავლეების საქმიანობაზე, განმარტებების
სიცხადე, კითხვებისა და სავარჯიშოების მრავალფეროვნება, მოსწავლეთა შეფასების ფორმა.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
·
გაკვეთილის გაცნობა___________________________________________________________
·
დავალებების შესაბამისი ინსტუქციების სიცხადე_________________________________
·
კითხვებისა და სავარჯიშოების მრავალფეროვნება________________________________
·
მოსწავლეთა ჩართულობის დონე და ხარისხი____________________________________
·
სამუშაოს მონიტორინგი, სწავლის შედეგები_____________________________________
_____________________________________________________________________________
სწავლა-სწავლების
გარემო:
·
სამუშაოს წარმოჩენა, ნამუშევრების დემონსტრირება______________________________
·
რესურსების გამოყენება________________________________________________________
სახელმძღვანელოები__________________________________________________________
დამატებითი დამხმარე მასალები_______________________________________________
·
კომპიუტერული ტექნიკის გამოყენება___________________________________________
·
სწავლების ვიზუალური საშუალებები___________________________________________
N
|
შეფასების ინდიკატორები
|
2 (კარგი)
|
1 (დამაკ)
|
0(დაბალი)
|
1
|
პედაგოგის სტრატეგიის გაკვეთილის
მიზანთან შესაბამისობა
|
|
|
|
2
|
დროის განაწილების სისწორე
|
|
|
|
3
|
სასწავლო და დამხმარე რესურსების
გამოყენება
|
|
|
|
4
|
მოსწავლეთა ინტერესისა და წესრიგის
უზრუნველოფა
|
|
|
|
5
|
ახალ და განვლილ მასალასთან კავშირი
|
|
|
|
6
|
ახალი მასალის გასაგებად გადაცემისა
და ათვისების შემოწმების ხარისხი
|
|
|
|
7
|
ჯგუფური (წყვილებში) მუშაობის სტრატეგიების
გამოყენება
|
|
|
|
8
|
მოსწავლეთა ლოგიკური აზროვნების
განვითარების ხელშეწყობა
|
|
|
|
9
|
მიცემული დავალებების ცოდნის რეალობაში
გამოყენების გათვალისწინება
|
|
|
|
10
|
მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის,
უნარისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარების ხელშეწყობა
|
|
|
|
11
|
მოსწავლეთა ინდივიდუალური შესაძლებლობების
გამოყენება დავალების მიცემისას
|
|
|
|
12
|
მოსწავლეებისათვის თვითშფასებისა
და ურთიერთშეფასების უნარის განვითარება
|
|
|
|
13
|
მოსწავლეთა მიერ პროექტებისა და
პრეზენტაციების მომზადების დაგეგმვა და წახალისება
|
|
|
|
14
|
შფასების სისტემისა და კომპონენტების
ცნობილობა მოსწავლეთათვის
|
|
|
|
15
|
შეფასების სისტემის მრავალფეროვნება
|
|
|
|
16
|
ობ იექტურობა შეფასებისას
|
|
|
|
17
|
საკლასო გარემოს პოზიტიურობა
|
|
|
|
18
|
სულ:
|
|
|
|
დამკვირვებლის
კომენტარი:
·
მიღწეული შდეგის ხარისხი______________________________________________
_______________________________________________________________________
·
სამუშაოს წარმოჩენა_____________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
·
საგაკვეთილო პროცესში ცვლილებების შეტანა_____________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
·
სკოლის განვითარებისათვის ზრუნვა_____________________________________
________________________________________________________________________
·
დაბალი
მაჩვენებელი____________________________________________________
_______________________________________________________________________
·
რეკომენდაცია__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
დამკვირვებლის
ხელმოწერა:_____________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий