воскресенье, 22 февраля 2015 г.

გაკვეთილებზე დაკვირვება მასწავლებლის შეფასება


კლასი_________________________________                                მასწავლებელი_________________

დაკვირვების თარიღი___________________                                  დამკვირვებელი________________

მოსწავლეთა რაოდენობა________________                                  დასწრების მიზანი______________

საგანი (საქმიანობა)_____________________                                  _______________________________

გაკვეთილის დაგეგმვა და მომზადება:

·         გამოსაკითხი მასალა__________________________________________________________

·         ასახსნელი მასალა____________________________________________________________

·         გაკვეთილის დაგეგმვა, მომზადება, სამუშაო სქემა_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

·         სწავლებისა და სწავლის ხელშემწყობი გარემო_______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

საკლასო მენეჯმენტი: სამუშაოს ორგანიზება, სივრცისა და დროის გამოყენება, მუშაობის ზოგადი ხასიათი, ურთიერთობა მოსწავლეებს შორის, მოსწავლეების ურთიერთობა მასწავლებელთან, გაკვეთილზე მასწავლებლის როლი (ქცევა, ხმა, ჩარევის ფორმა).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

·         აქტივობების ჩატარების დროს დისციპლინის უზრუნველყოფა_____________________

·         მოსწავლეებს შორის ურთიერთობის ორგანიზება_________________________________

·         მოსწავლეების მიერ ჩატარებული აქტივობების ორგანიზება_______________________

·         მასწავლებლის როლი__________________________________________________________

·         მოსწავლეების როლი__________________________________________________________

სწავლისა და სწავლების სტრატეგიები: მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის საგაკვეთილო მასალის მიწოდება, კავშირი ნასწავლ მასალასთან, მეთვალყურეობა მოსწავლეების საქმიანობაზე, განმარტებების სიცხადე, კითხვებისა და სავარჯიშოების მრავალფეროვნება, მოსწავლეთა შეფასების ფორმა.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

·         გაკვეთილის გაცნობა___________________________________________________________

·         დავალებების შესაბამისი ინსტუქციების სიცხადე_________________________________

·         კითხვებისა და სავარჯიშოების მრავალფეროვნება________________________________

·         მოსწავლეთა ჩართულობის დონე და ხარისხი____________________________________

·         სამუშაოს მონიტორინგი, სწავლის შედეგები_____________________________________

_____________________________________________________________________________

 

სწავლა-სწავლების გარემო:

·         სამუშაოს წარმოჩენა, ნამუშევრების დემონსტრირება______________________________

·         რესურსების გამოყენება________________________________________________________

სახელმძღვანელოები__________________________________________________________

დამატებითი დამხმარე მასალები_______________________________________________

·         კომპიუტერული ტექნიკის გამოყენება___________________________________________

·         სწავლების ვიზუალური საშუალებები___________________________________________

N
შეფასების ინდიკატორები
2 (კარგი)
1 (დამაკ)
0(დაბალი)
1
პედაგოგის სტრატეგიის გაკვეთილის მიზანთან შესაბამისობა
 
 
 
2
დროის განაწილების სისწორე
 
 
 
 
3
სასწავლო და დამხმარე რესურსების გამოყენება
 
 
 
4
მოსწავლეთა ინტერესისა და წესრიგის უზრუნველოფა
 
 
 
5
ახალ და განვლილ მასალასთან კავშირი
 
 
 
6
ახალი მასალის გასაგებად გადაცემისა და ათვისების შემოწმების ხარისხი
 
 
 
7
ჯგუფური (წყვილებში) მუშაობის სტრატეგიების გამოყენება
 
 
 
8
მოსწავლეთა ლოგიკური აზროვნების განვითარების ხელშეწყობა
 
 
 
9
მიცემული დავალებების ცოდნის რეალობაში გამოყენების გათვალისწინება
 
 
 
10
მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის, უნარისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარების ხელშეწყობა
 
 
 
11
მოსწავლეთა ინდივიდუალური შესაძლებლობების გამოყენება დავალების მიცემისას
 
 
 
12
მოსწავლეებისათვის თვითშფასებისა და ურთიერთშეფასების უნარის განვითარება
 
 
 
13
მოსწავლეთა მიერ პროექტებისა და პრეზენტაციების მომზადების დაგეგმვა და წახალისება
 
 
 
14
შფასების სისტემისა და კომპონენტების ცნობილობა მოსწავლეთათვის
 
 
 
15
შეფასების სისტემის მრავალფეროვნება
 
 
 
16
ობ იექტურობა შეფასებისას
 
 
 
17
საკლასო გარემოს პოზიტიურობა
 
 
 
18
სულ:
 
 
 

 

დამკვირვებლის კომენტარი:

·         მიღწეული შდეგის ხარისხი______________________________________________

_______________________________________________________________________

 

·         სამუშაოს წარმოჩენა_____________________________________________________

________________________________________________________________________

                        ________________________________________________________________________

·         საგაკვეთილო პროცესში ცვლილებების შეტანა_____________________________

________________________________________________________________________

                        ________________________________________________________________________

·         სკოლის განვითარებისათვის ზრუნვა_____________________________________

________________________________________________________________________

·         დაბალი მაჩვენებელი____________________________________________________

_______________________________________________________________________

·         რეკომენდაცია__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

დამკვირვებლის ხელმოწერა:_____________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий