სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ბუნება
|
||
მასწავლებლის სახელი და გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ნუნუ სარჯველაძე; სამტრედია, სოფ: კორმაღალი; ტელ:
|
||
სწავლების კლასი
|
I კლ.
|
||
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
|
სახელმძღვანელო მოიცავს 19 თემას და 58 გაკვეთილს; გვაქვს სარეზერვო
დრო, რომელიც სხვადასხვა აქტივობებისა და დამოუკიდებელი სამუშაოსათვის გამოიყენება;
|
||
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
|
||
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
|
ესგ-ით გათვალისწინებული საკითხები და საათები;
|
||
სასწავლო საგნის მიზანი
|
|
||
სასწავლო საგნის ამოცანები
|
|
||
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
|
ძირითადი სასწავლო საგანი;
|
||
საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
მეცადინეობის ფორმები
სწავლების მეთოდები
|
|
||
სასწავლო კურსის შეფასება:
შეფასების ტიპები:
1.საკლასო სამუშაო
2.საშინაო დავალება
3.შემაჯამებელი სამუშაო
|
სამივე კომპონენტს ერთნაირი წონა აქვს.
|
||
რესურსები
|
|
||
მოსწავლის და მასწავლებლის სახელმძღვანრლო;დამხმარე ლიტერატურა;თვალსაჩინოება;ტექნიკური
საშუალებები;ინტერნეტსაიტები,ადამიანური რესურსები
|
|
||
მისაღწევი შედეგები:
|
• ბუნ.I.5.
• ბუნ.I.6.
• ბუნ.I.7.
• ბუნ.I.8.
|
||
გაცდენების დასაშვები რაოდენობა;
დავალიანების დასაშვები რაოდენობა;
აღდგენები;
საჯარიმო ზომები;
წახალისების ფორმები;
|
დგინდება ესგ-ის გათვალისწინების შესაბამისად;
წახალისების ფორმებიდან ვიყენებთ: ფერად სტიკერებს,
ღიმილებს, ყოველკვირეულ, ყოველთვიურ, სემესტრულ და წლიურ სერთიფიკატებს, რომელიც
წარმატებულ მოსწავლეს გადაეცემა;
|
||
თემატური გეგმა:
საკითხთა ჩამონათვალი
საათების განაწილება საკითხებზე;
სარეზერვო საათების რაოდენობა;
შემაჯამებელი გამოკითხვები
|
შესასწავლი თემა
|
საათი
|
დრო
|
თავი 1. მე და ჩემი სხეული
თავი 2. ჩემი სკოლა
თავი 3. ოჯახი
თავი 4. შემოდგომა
შემოდგომა
თავი 5. საკვები - ხილი, ბოსტნეული
თავი 6. უსაფრთხოების სადარაჯოზე
თავი 7. სავაჭრო ობიექტები: მარკეტი/სუპერმარკეტი
თავი 8. სამოსი
თავი 9. ზამთარი
თავი 10. ფერი და შმოდგომა
თავი 11. დღე და ღამე
თავი 12. შეგრძნებები
თავი 13. ჯანმრთელობის სადარაჯოზე
თავი 14. როგორ და სად ვერთობით?
თავი 15. გაზაფხული
თავი 16. მზე, მთვარე და ვარსკვლავები
თავი 17. ცხოველთ სამყარო
თავი 18. მცენარეები
თავი 19. ზაფხულიც მობრძანდება
|
|
|
მოსწავლეთა ინდივიდუალური შეფასება უნდა ხდებოდეს
ხშირად
და
სხვადასხვა
მიმართულებით.
იგი
უნდა
ეყრდნობოდეს
მასწავლებლის
თითოულ
მოსწავლე\ზე დაკვირვების
შედეგად
დაგროვილ
მონაცემებს.
შესაძლოა შეფასება მოხდეს შემდეგი კრიტერიუმების გათვალისწინებით:
• რამდენად
სწორად
ამოიცნობს
და
ასახელებს
მოსწავლე
საგნებსა
თუ
მოვლენებს;
• რამდენად
მკაფიოდ
შეუძლია
მას
აზრის
ჩამოყალიბება;
• მსგავსი
და
განსხვავებული
ნიშნების
მიხედვით
საგნების
და
მოვლენების
დაჯგუფება;
• ცხრილებისა
და
დიაგრამების
შედგენა-შევსება;
• შესასწავლ
საკითხთან
მიმართებაში
ადეკვატური
კითხვების
ჩამოყალიბება;
• პრეზენტაცია-ცოდნისა
და
უნარის
წარმოჩენა;
• ლოგიკური
დასკვნების
გამოტანა;
„საგნების
ამოცნობა
და
დასახელება“ მოსწავლის ცოდნის ხარისხის შედარებით დაბალი , I დონის მაჩვენებელია;
უფრო მაღალი, ii დონის კრიტერიუმებია „აზრის მკაფიოდ
ჩამოყალიბება“,
„საგნებისა
და
მოვლენების
დაჯგუფება“
და
„პრეზენტაცია“;
ყველაზე
მაღალი,
Iii დონის
კრიტერიუმებია
„ცხრილების
( დიაგრამების)შევსება“,
„ადეკვატური
კითხვების
ჩამოყალიბება“
და
„ლოგიკური
დასკვნების
გამოტანა“;ფასდება
ჯგუფური
მუშაობა,
რომლის
დროს
აქცენტირება
ხდება
დადებით
მხარეზე;
ჯგუფური
მუშაობის
დროს
სასურველია
ბავშვებმა
თავად
შეაფასონ
სხვა
ჯგუფის
ნამუშევრები;
შემაჯამებელი
კომენტარი
თითოეულ
მოსწავლეს
ეწერება
სემესტრის
და
სასწავლო
წლის
დასასრულს;
შეფასების
ფორმად
გამოიყენება
ტესტი;
რომლის
საშუალებითაც
ვიგებთ
თუ
როგორ
აითვისა
კლასის
თითეულმა
მოსწავლემ
ესა
თუ
ის
თემა,
რა
უნარ-ჩვევები
გამოუმუშავდათ
ამა
თუ
იმ
აქტივობის
შესრულებისას
და
რა
დამოკიდებულება
ჩამოუყალიბდათ
გარკვეული
საკითხების
ირგვლივ;
Комментариев нет:
Отправить комментарий