пятница, 27 февраля 2015 г.

სილაბუსი: ხელოვნება 1 კლასი


სასწავლო საგნის სახელწოდება
ხელოვნება
მასწავლებლის სახელი და გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
ნუნუ სარჯველაძე; სამტრედია, სოფ: კორმაღალი; ტელ:
სწავლების კლასი
I კლ
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
მთელი სასწავლო წელი
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
  • სწორი ფასეულობები და დამოკიდებულებები;
  • უნარ-ჩვევები;
  • ცოდნა;
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
ესგ-ით გათვალისწინებული საკითხები და საათები
სასწავლო საგნის მიზანი
  • კრიტიკული აზროვნება;
  • პრობლემათა გადაჭრის უნარი;
  • შემოქმედებითი აზროვნება;
  • სამოქალაქო ცნობიერება;
  • კომუნიკაციის უნარი;
  • კვლევა-ძიების უნარი;
  • თვითშეფასებისა და საკუთრი სასწავლო საქმიანობის წარმართვის უნარი;
სასწავლო საგნის ამოცანები
ფასეულობები და დამოკიდებულებები:
  • პატივისცემის გრძნობის განვითაება ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო კულტურის, ადამიანის შრომის მიმართ;
  • თანაგანცდისა და თანაგრძნობის უნარის განვითრება;
  • შემწყნარებლური დამოკიდებულების ჩამოყალიბება სხვა ადამიანების, განსხვავებული აზრისა და მსოფლმხედველობისადმი;
უნარ-ჩვევები:
  • შემოქმედებითი აზროვნებისა და გაგების უნარის განვითარება;
  • ემოციური სფეროს განვითარება;
  • წარმოსახვის, გემოვნებისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარება;
  • ხედვის, სივრცის წარმოდგენების, დდაკვირვების უნარის, მხედველობითი მეხსიერების და ხელის მოტორიკის განვითარება;
  • შრომითი უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება;
  • საკომუნიკაციო უნარების განვითრება;
  • სახვით ა გამოყენებით ხელოვნებაში პრაქტიკული უნარ-ჩვევების შეძენა;
ცოდნა:
·         სამყაროს შესახებ წარმოდგენის ჩამოყალიბება;
·         საკუთარი და სხვათა კულტურული მემკვიდრეობის გაცნობა;
·         სახვითი ხელოვნების ენის შესწავლა;
 
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
ძირითადი სასწავლო საგანი
კურსის ორგანიზება
 
საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
მეცადინეობის  ფორმები
სწავლების მეთოდები
  • ინტერაქტიური;
  • ინდივიდუალური, წყვილებში;
  • ინტეგრირებული;
სასწავლო კურსის შეფასება:
შეფასების ტიპები:
 
 სამივე კომპონენტს ერთნაირი წონა აქვს
რესურსები
  • მოსწავლის სახელმძღვანელო და რვეული;
  • მასწავლებლის წიგნი;
  • დაფა, ცარცი/მარკერი (ორი ფერის);
  • თაბახის დიდი ფურცლები, წებოვანი ფურცლები;
  • საწერ-კალამი, ფანქრები (შავი,ფერადი), წიგნის სანიშნე;
 
მოსწავლის და მასწავლებლის სახელმძღვანრლო;დამხმარე ლიტერატურა;თვალსაჩინოება;ტექნიკური საშუალებები;ინტერნეტსაიტები,ადამიანური რესურსები
  • ხელოვნება , ენციკლოპედიური ლექსიკონი მოსწავლეთათვის, ნ.მაჭარაშვილი „მერიდიანი“ 2005
  • სახვითი ხელოვნება, ნ.როსტომაშვილი „დიოგენე“2001
  • ელ.ახვლედიანი -ალბომი .თბ.1980
მისაღწევი შედეგები:
  • ს.გ.ხ.1.1.
  • ს.გ.ხ.1.2.
  • ს.გ.ხ.1.3.
  • ს.გ.ხ.1.4.
  • ს.გ.ხ.1.5.
  • ს.გ.ხ.1.6.
  • ს.გ.ხ.1.7.
  • ს.გ.ხ.1.8.
  • ს.გ.ხ.1.9.
  • ს.გ.ხ.1.10.
  • ს.გ.ხ.1.11.
  • ს.გ.ხ.1.12.
გაცდენების დასაშვები რაოდენობა;
დავალიანების დასაშვები რაოდენობა;
აღდგენები;
საჯარიმო ზომები;
წახალისების ფორმები;
 
დგინდება ესგ-ის გათვალისწინების შესაბამისად;
წახალისების ფორმებიდან ვიყენებთ: ფერად სტიკერებს, ღიმილებს, ყოველკვირეულ, ყოველთვიურ, სემესტრულ და წლიურ სერთიფიკატებს, რომელიც წარმატებულ მოსწავლეს გადაეცემა;
თემატური გეგმა:
საკითხთა ჩამონათვალი
საათების განაწილება საკითხებზე;
სარეზერვო საათების რაოდენობა;
შემაჯამებელი გამოკითხვები
 
 
შესასწავლი თემა
საათი
დრო
  1. ჩვენ გვიყვარს ხატვა
  2. ჯადოსნური ხაზი
  3. რა შეუძლია ხაზს
  4. გეომეტრიული ფორმები
  5. ორნამენტი
  6. უცნაური ნახატები
  7. ვხატავთ პლასტილინით
  8. ფერადი სამყარო
  9. ძირითადი ფერები
  10. შედგენილი ფერები
  11. წყალქვეშა სამყარო
  12. რა ვიცით, რა შეგვიძლია
  13. პეიზაჟი
  14. ნატურმორტი
  15. შემოდგომის ხე
  16. გასეირნება ტყეში
  17. ტყის ბინადრები
  18. ვძერწავთ ცხოველებს
  19. ზამთარი
  20. საახალწლო ნაძვის ხე
  21. „თოვლი მოსულა!..“
  22. ნაძვის ხის სათამაშოები
  23. გიწვწვთ ტკბილეულზე
  24. რა ვიცით, რა შეგვიძლია
  25. რა ვიცით, რა შეგვიძლია
  26. ჩვენ გვიყვარს თეატრი
  27. ჯადოსნური ეკრანი
  28. ცირკი
  29. პორტრეტი
  30. დახატული ამბები
  31. ჩემი ქალაქი
  32. ტრანსპორტი ქალაქში“ყაყაჩოსა სიწითლითა...“
  33. ნაირფერი ყვავილები
  34. „მზეო, მზეო ცხრათვალა...“
  35. აყვავებული ხე
  36. საჩუქარი დედას
  37. ია
  38. რა ვიცით, რა შეგვიძლია
  39. ფრინველები
  40. ახლოვდება ზაფხული
  41. მხიარული მატარებელი
  42. წელიწადის დრონი
  43. ვხატავთ თითებით
  44. სახალისო გაკვეთილი
  45. ვისაუბროთ ხელოვნებაზე
  46. წავიდეთ ექსკურსიაზე
  47. ჩვენი სახელოსნო
  48. ჩვენი სახელოსნო
  49. ვემზადებით გამოფენისთვის
  50. რა ვიცით, რა შეგვიძლია
  51. რა ვიცით, რა შეგვიძლია
 
 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий