среда, 16 марта 2016 г.

პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა:
N
საჭიროება
აქტივობა
პერიოდი
რეფლექსია

1
აქტიური მოსმენის ტექნიკების ფლობა
ლიტერატურის დამუშავება ინტერპერსონალური კომუნიკაცია. ავტორი : ნანა სუმბაძე,თამარ მახარაძე · წაკითხვა; გადმოწერა. nterpersonaluri_komunikacia.pdf. book.6პოზიტიურიკომუნიკაცია თავი 6.pdf
http://www.mastsavlebeli.ge/%3Faction%3Dpage%26p_id%3D19%26id%3D259

იანვარი-ივნისი 2016
პრაქტიკაში დანერგვა თეორიული მასალისა და დაკვირვება, თვითშეფასების გაკეთება;



კოლეგის დასწრება გაკვეთილზე და მისი ფოკუსირებული დაკვირვება

აპრილი-მაისი 2016
უკუკავშირი

2
არავერბალური კომუნიკაციის სტრატეგიების ფლობა.
კოლეგის გაკვეთილზე დასწრება და ფოკუსირებული დაკვირვება არავერბალური კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენებაზე.

მარტი-აპრილი 2016
გაკვეთილზე დასწრების უკუკავშირი; თვითშფასების კითხვარი.






ლიტერატურის დამუშავება
იანვარი-ივნისი 2016
პრაქტიკაში დანერგვა თეორიული მასალისა და დაკვირვება, თვითშეფასების გაკეთება;
3
მოსწავლეებთან კეთილგანწყობილი ურთიერთობისა და პატივისცემაზე დაფუძნებული კომუნიკაციის სტრატეგიები, თანამშრომლობითი გარემოს შექმნის სტრატეგიები,

ლიტერატურის დამუშავება

თებერვალი-მაისი 2016

თვითშეფასების ცხრილი
ლიტერატურის დამუშავება,სტატიების გაცნობა
კლასის მართვის და კონფლიქტების მოგვარების ეფექტიანი სტრატეგიების გაცნობა - დამუშავებაhttp://www.tpdc.ge/uploads/banners/martva.pdf
http://www.mastsavlebeli.ge/%3Faction%3Dpage%26p_id%3D19%26id%3D241

თებერვალი-მაისი 2016
თვითშეფასების ცხრილი,თვითდაკვირვება,
კოლეგის დასწრება გაკვეთილზე და ფოკუსირებული დაკვირვება
მარტი-აპრილი 2016
კოლეგის უკუკავშირი, სამოქმედო გეგმა


4
მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების დასადგენად მშობლებთან კომუნიკაციის სტრატეგიის ფლობა
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფში აქტიური მონაწილეობა ამ თემის განხილვის მიზნით.
იანვარი-აპრილი 2016
კოლეგის უკუკავშირი


მშობლების უკუკავშირის ანალიზი (მოსწავლეთა კონკრეტული საჭიროებების მშობლებთან ერთად განხილვა)

იანვარი, 2016
მშობლების უკუკავშირი
5
მოსწავლეებისთვის ეფექტური უკუკავშირის გაცემის სტრატეგიების  ფლობა.
ლიტერატურის გაცნობა, ფოკუსირებული დაკვირვება კოლეგის გაკვეთილზე,კოლეგის
დასწრება საკუთარ გაკვეთილზე,კოლეგის მიერ გაკვეთილი წერილობითი კომენტარების ანალიზი,წერილობით კომენტარების გაკეთება და კოლეგებისგან რჩევების მიღება.
იანვარი-მაისი,2016
კოლეგის უკუკავშირი,
თვითშეფასების
კითხვარი.


Комментариев нет:

Отправить комментарий