პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა:
N
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
რეფლექსია
|
|
1
|
აქტიური მოსმენის ტექნიკების ფლობა
|
ლიტერატურის დამუშავება ინტერპერსონალური კომუნიკაცია. ავტორი : ნანა სუმბაძე,თამარ მახარაძე · წაკითხვა; გადმოწერა.
nterpersonaluri_komunikacia.pdf. book.6პოზიტიურიკომუნიკაცია თავი 6.pdf
http://www.mastsavlebeli.ge/%3Faction%3Dpage%26p_id%3D19%26id%3D259
|
იანვარი-ივნისი 2016
|
პრაქტიკაში დანერგვა თეორიული მასალისა და დაკვირვება, თვითშეფასების
გაკეთება;
|
|
კოლეგის დასწრება გაკვეთილზე და მისი ფოკუსირებული დაკვირვება
|
აპრილი-მაისი 2016
|
უკუკავშირი
|
|||
2
|
არავერბალური კომუნიკაციის სტრატეგიების ფლობა.
|
კოლეგის გაკვეთილზე დასწრება და ფოკუსირებული დაკვირვება არავერბალური
კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენებაზე.
|
მარტი-აპრილი 2016
|
გაკვეთილზე დასწრების უკუკავშირი; თვითშფასების კითხვარი.
|
|
ლიტერატურის დამუშავება
|
იანვარი-ივნისი 2016
|
პრაქტიკაში დანერგვა თეორიული
მასალისა და დაკვირვება, თვითშეფასების გაკეთება;
|
|||
3
|
მოსწავლეებთან კეთილგანწყობილი
ურთიერთობისა და პატივისცემაზე დაფუძნებული კომუნიკაციის სტრატეგიები, თანამშრომლობითი
გარემოს შექმნის სტრატეგიები,
|
ლიტერატურის დამუშავება
|
თებერვალი-მაისი 2016
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
|
ლიტერატურის დამუშავება,სტატიების გაცნობა
კლასის მართვის და კონფლიქტების მოგვარების ეფექტიანი სტრატეგიების გაცნობა
- დამუშავებაhttp://www.tpdc.ge/uploads/banners/martva.pdf
http://www.mastsavlebeli.ge/%3Faction%3Dpage%26p_id%3D19%26id%3D241
|
თებერვალი-მაისი 2016
|
თვითშეფასების ცხრილი,თვითდაკვირვება,
|
|||
კოლეგის დასწრება გაკვეთილზე და ფოკუსირებული დაკვირვება
|
მარტი-აპრილი 2016
|
კოლეგის უკუკავშირი, სამოქმედო გეგმა
|
|||
4
|
მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების დასადგენად მშობლებთან კომუნიკაციის
სტრატეგიის ფლობა
|
მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფში აქტიური მონაწილეობა ამ თემის განხილვის
მიზნით.
|
იანვარი-აპრილი 2016
|
კოლეგის უკუკავშირი
|
|
მშობლების უკუკავშირის ანალიზი (მოსწავლეთა კონკრეტული საჭიროებების
მშობლებთან ერთად განხილვა)
|
იანვარი, 2016
|
მშობლების უკუკავშირი
|
|||
5
|
მოსწავლეებისთვის ეფექტური უკუკავშირის გაცემის სტრატეგიების ფლობა.
|
ლიტერატურის გაცნობა, ფოკუსირებული დაკვირვება კოლეგის გაკვეთილზე,კოლეგის
დასწრება საკუთარ გაკვეთილზე,კოლეგის მიერ გაკვეთილი წერილობითი კომენტარების
ანალიზი,წერილობით კომენტარების გაკეთება და კოლეგებისგან რჩევების მიღება.
|
იანვარი-მაისი,2016
|
კოლეგის უკუკავშირი,
თვითშეფასების
კითხვარი.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий