მოსწავლის თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
გაკვეთილზე
ვიყავი აქტიური
|
|||
ჯგუფის
წევრებთან ვმუშაობდი შეთანხმებულად
|
|||
შევძელი
ჩემი შესაძლებლობების გამოვლენა
|
მოსწავლის გაკვეთილზე ჩართულობის
შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
იშვიათად
|
არასდროს
|
როგორ უპასუხეს დასმულ შეკითხვებს;
|
||||
რამდენად გაართვეს ინდივიდუალურ და ჯგუფურ სამუშაოს;
|
||||
როგორ მუშაობენ ტესტებზე;
|
||||
როგორ ასრულებენ ჯგუფურად საერთო
პლაკატის ან გამაფრთხილებელი, ტოლერანტული შინაარსის წარწერას;
|
||||
როგორ გააგრძელებენ
მოთხრობას, თუ როგორ მოიქცნენ პერსონაჟები, რა რჩევას მისცემდნენ შინაურ ფრინველებს,
ადამიანებს, როგორ მოახერხეს მოსწავლეებმა აღნიშნული თემის პრეზენტაცია;
|
||||
როგორ ასრულებენ წერით დავალებას (რამდენად აფასებენ
პერსონაჟს, შემოქმედებითად გადმოსცემენ საკუთარ აზრს).
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий