вторник, 29 марта 2016 г.

მოსწავლის შეფასების ფორმები:

მოსწავლის თვითშეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
დიახ
არა
ნაწილობრივ
გაკვეთილზე ვიყავი აქტიური
ჯგუფის წევრებთან ვმუშაობდი შეთანხმებულად
შევძელი ჩემი შესაძლებლობების გამოვლენა



მოსწავლის გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების სქემა


კრიტერიუმები
ყოველთვის
ხანდახან
იშვიათად
არასდროს
როგორ უპასუხეს დასმულ შეკითხვებს;
რამდენად გაართვეს ინდივიდუალურ და ჯგუფურ სამუშაოს;
როგორ მუშაობენ ტესტებზე;
როგორ ასრულებენ ჯგუფურად საერთო პლაკატის ან გამაფრთხილებელი, ტოლერანტული შინაარსის წარწერას;
როგორ გააგრძელებენ მოთხრობას, თუ როგორ მოიქცნენ პერსონაჟები, რა რჩევას მისცემდნენ შინაურ ფრინველებს, ადამიანებს, როგორ მოახერხეს მოსწავლეებმა აღნიშნული თემის პრეზენტაცია;
როგორ ასრულებენ წერით დავალებას (რამდენად  აფასებენ პერსონაჟს, შემოქმედებითად გადმოსცემენ საკუთარ აზრს).










Комментариев нет:

Отправить комментарий