среда, 6 марта 2019 г.

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა


მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
საგანი- სახვითი ხელოვნება




 მოსწავლე
 სკოლა
სსიპ სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფ: კორმაღლის საჯარო სკოლა
 კლასი
 VIII
 დაბადების  თარიღი
 ასაკი
 მშობელი/მეურვე

 ელეფონი

 მისამართი



 ისგ-ის შექმნის თარიღი


მასწავლებელი - ნუნუ სარჯველაძე

მოსწავლე -

მშობლის პრიორიტეტი და ინტერესი:
მეურვის სურვილია, რომ სკოლაში გათვალისწინებული იქნას ---------------საგანმანათლებლო საჭიროებები, ასევე გამოყენებული იქნას სწავლის ინდივიდუალური მიდგომა. მას სურს, რომ --------ს მიმართ რაც შეიძლება მეტი სითბო და ყურადღება გამოვიჩინოთ.

მასწავლებლის სურვილი:
-ჩემთვის, როგორც სპორტის მასწავლებლისათვის, უპირველესად აუცილებელია, რომ ბავშვმა შეძლოს თანაკლასელებთან კონტაქტის დამყარება.



სსიპ სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფ: კორმაღლის საჯარო სკოლის მოსწავლის -------------
            შეფასების  შედეგები
სფერო
ძლიერი მხარეები
სუსტი მხარეები

წერა
-----ს შეუძლია ყველა ასო-ბგერის დაწერა, ცნობს ასოებს, შეუძლია დამოუკიდებლად საკუთარი სახელისა და გვარის დაწერა. წერის ტემპი არის ნელი, შეუძლია გადაწერა, მარტივი სიტყვების კარნახით წერა.
არ შეუძლია დამოუკიდებლად თავისი აზრის წერილობითი ფორმის გადმოცემა. არ შეუძლია წაკითხული ან მოსმენილი მარტივი ტექსტის შინაარსის გადმოცემა. წერს მხოლოდ მოსმენილ ცალკეულ სიტყვებს; კარნახისას თითოეულ სიტყვას წერს სხვადასხვა ხაზზე ტოვებს ასოებს ს. მითითების გარეშე არ გამოიყენებს სასვენ ნიშნებს.
კითხვა
ცნობს ყველა ასოს, კითხულობს მცირე მოცულობის ტექსტებს 40-50 სიტყვა. ორ და მეტ მარცვლიან სიტყვებს კითხულობს მარცვალ-მარცვალ.
კითხულობს ნელა. გაძნელებულია წაკითხულის შინაარსის წვდომა; სიტყვებში ტოვებს ასოებს, ანაცვლებს ასოებს. კითხვისას ხშირად ცვლის სიტყვას, სინონიმური მნიშვნელობის სიტყვით (მოიწიეს/მოიყვანეს). ხშირად ტოვებს ერთ ხაზს, არ ითვალისწინებს სასვენ ნიშნებს; კითხულობს არასწორი ინტონაციით, მონოტონურად აქვს მწირი ლექსიკური მარაგი (უჭირს მის სახელმძღვანელოში მოცემული სიტყვების მნიშვნელობის განმარტება, ნასწავლი მასალიდან.
თხრობა
მოსწავლეს შეუძლია გვესაუბროს თავისი ინტერესების შესახებ *(ფეხბურთი, ხატვა) პასუხობს 2-3 ია;
მოსწავლეს უჭირს, როგორც მოსმენილი ასევე მის მიერ წაკითხული მარტივი მოთხრობის შინაარსის გადმოცემა. თხრობას იწყებს ტექსტის შუა ნაწილიდან და ყვება არეული.
შემეცნებითი უნარების (ყურადღების, მეხსიერების აღქმა)
ყურადღება - შეუძლია ყურადღების კონცენტრაცია და შეუძლია ზოგჯერ ყურადღებით მოგისმინოს.


მეხსიერება - შეუძლია ნანახი სურათის ირგვლივ დასმულ შეკითხვებზე პასუხის სწორად გაცემა (2-3 სიტყვიერი წინადადებით)


აზროვნება - წარმოდგენილი ბარათებიდან (16 ბარათი, 4 ჯგუფი) შესაძლო მსგავსი საგნების დაჯგუფება მასწავლებლის დახმარებით. შეუძლია აღიქვას ფერები, ფორმები, ასო-ბგერები


აღქმა - შეუძლია მსგავსი ობიექტების პოვნა გართულებულ პირობებში. სწორად აღიქვამს ფოტოზე საგნის ნაწილის დანაკლისს. შეუძლია ფურცლის სიბრტყეზე სივრცითი მიმართულებების სწორი აღქმა და დასახელება - შეუძლია ყველა ძირითადი ფერის გარჩევა; არჩევს საგნებს ზომის მიხედვით; შეუძლია ყოველდღიური მოხმარების საგნების ფუნქციის განსაზღვრა და აღნიშვნა (ჩაკითხვებით)





უჭირს ყურადღების კონცენტრაცია, მალე იღლება.

მოსწავლეს არ შეუძლია მოსმენილი ან თავად წაკითხული მცირე მოცულობის ტექსტის შესახებ თანმიმდევრული საუბარი. მოსმენილი 5 სიტყვიანი წინადადების განმეორებისას ახდენს ერთი სიტყვის ჩანაცვლებას, რომელიც შინაარსობრივად მსგავსია, თუმცა მოცემულ შემთხვევაში  შეუსაბამო.

საგნებს შორის მსგავსებების დასახელებისას ვლინდება განზოგადების დაბალი ხარისხის (მიმანიშნებელი შეკითხვების დახმარებით); მსგავს ობიექტებს შორის ერთი ზედმეტის გამოყოფისას ვერ ასაბუთებს პასუხს, უჭირს განსხვავებული ნიშნის გამოყოფა.

უჭირს მოვლენების ერთმანეთთან დაკავშირება თანმიმდევრულად და ლოგიკურად.






უჭირს მოვლენების ერთმანეთთან დაკავშირება თანამიმდევრულად და უჭირს ყურადღების განაწილება. საჭიროებს ბევრ ვიზუალურ სტიმულაციას საგნების ბოლომდე აღქმისათვის ლოგიკურად.
ემოციური სფერო
--------   შეუძლია ბოდიშის მოხდა თ გრძნობს თავის დანაშაულს. უყვარს შექება  და ხდება მოტივირებული შექების შემდეგ, ადეკვატურად გამოხატავს სიხარულს , არ მონაწილეობს კონფლიქტურ სიტუაციებში, არის ხშირად მშვიდი
გამოიხატება მოუსვენრობაში,  სასწავლო ნივთების ხშირად ამოლაგება- ჩალაგებაში.
კომუნიკაციის უნარი; ენა / მეტყველება
კომუნიკაციას ამყარებს ვერბალურად. ------ ჩართულია თანაკლასელ ბიჭებთან თამაშში შესვენების დროს. ურთიერთობს და უყვარს ეზოში მეზობელ თანატოლებთან ერთდ თამაში.
გაიშვიათებულია თვალით კონტაქტი მასწავლებლებთან, კლასში საგაკვეთილო პროცესის დროს ზის თავდახრილი, პასუხობს ჩუმად. არ არის კომუნიკაციის ინიციატორი, პასუხობს დასმულ შეკითხვებზე მოკლე 2-3 სიტყვიანი წინადადებები\თ. მეტყველებისას წინადადება ხშირად გრამატიკულად გაუმართავია, აღინიშნება ლექსიკური მარაგის სიმწირე. ხშირად ჩაანაცვლებს არსებით სახელებს ნაცვალსახელებით.
მსხვილი მოტორული უნარები
შეუძლია სიარული, სირბილი, ხტუნვა; უყვარს სპორტული თამაშები (განსაკუთრებით ფეხბურთი);
არ ზის მერხთან გამართული



ნატიფი მოტორული უნარები








-------- კალამი და ფანქარი უჭირავს სწორი სამთით ჩაჭიდებით შეუძლია ხატვა და გაფერადება, გაფერადებისას  არ სცდება კონტურებს; უყვარს მანდალების გაფერადება. შეუძლია ააწყოს სხვადასხვა ფორმის კუბიკები; შეუძლია თასმების, ღილების შეკვრა; შეუძლია მაკრატლის, სათლელის და სხვა ხელსაწყოების გამოყენება.

უჭირს ერთ ადგილზე დიდხანს ჯდომა;









ქცევა / ყოფაქცევა
არ ვლინდება სხვათა დაზიანება და თვითდაზიანება. ------- ითვალისწინებს სასკოლო და საკლასო წესებს, არ ხმაურობს საგაკვეთილო პროცესის დროს, მასწავლებლის  მითითებაზე/შენიშვნაზე ახდენს სათანადო რეაგირებას;
------ საგაკვეთილო პროცესის მსვლელობისას პასიურია. დედისა და მასწავლებლების გადმოცემით გაკვეთილებზე ბავშვი დაფასთან არ გამოდის, მასწავლებელს არ აბარებს ზეპირ დავალებებს იმ შემთხვევაშიც კი თუ კარგად იცის დავალება.
ფუნქციური უნარ-ჩვევები
------ აქვს პირადი კუთხე. უვლის პირადი მოხმარების საგნებს. აკონტროლებს ტუალეტის მოთხოვნილებას და შეუძლია საკუთარი თავის დამოუკიდებლად მოწესრიგება. იცმევს/იხდის დამოუკიდებლად. იცავს პირად ჰიგიენას. შეუძლია კომპიუტერის დამოუკიდებლად ჩართვა, კომპიუტერზე თამაში. უფროსთან ერთად მგზავრობისას შეუძლია მძღოლისთვის დამოუკიდებლად ფულის მიცემა.
იყენებს კომპიუტერს, ინტერნეტს ინფორმაციის მოძიების მიზნით; შეუძლია საათის ცნობა, არ შეუძლია დამოუკიდებლად საჭირო ნივთის შეძენა.
საგანმანათლებლო გარემოს შეფასება
საჭირო რესურსების ჩამონათვალი, რაც მნიშვნელოვანია სსსმ მოსწავლის ხელშეწყობისათვის (ადამიანური/მატერიალური)
არსებული რესურსი
სპეციალური მასწავლებელი, რესურს ოთახი
საჭირო რესურსი
საინტერესო ილუსტრირებული ტექსტები, თვალსაჩინოებები, ცარცი, დაფა, თაბახის ფურცელი


ინდივიდუალური სასწავლო გრძელვადიანი მიზანი/ები:
მიმართულება: შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
ხელოვნება 5.1. მოსწავლე ცდილობს შუქ-ჩრდილის, ათინათისა და დაცემული ჩრდილის საშუალებით გამოსახოს საგანთა მოცულობა;








მოკლევადიანი მიზანი/ები:
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი, რესურს-ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
სხვადასხვა ხერხით გადმოსცემს დინამიკას ნამუშევარში (ფიგურების მოძრაობა, ქარი);
სამუშაო რვეული, ფანქარი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
2
მასწავლებელი ესაუბრება მოსწავლეს ათინათისა და შუქ-ჩრდილის წარმოქმნის შესახებ, მოიშველიებს ფოტოებსა და ბარათებს.
სურათი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
3
მოსწავლე 3-4 ჯერ კითხულობს მისთვის უცნობ ტერმინებს
წიგნი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
4
მოსწავლე მასწავლებელთან ერთად კომპიუტერის საშუალებით ქმნის მარტივ გამოსახულებებს, ორნამენტებს, სხვადასხვაგვარ ეფექტს.
კომპიუტერი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი



გრძელვადიანი მიზანი:
მიმართულება: ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
ხელოვნება: 5.10. მოსწავლე მსჯელობს სხვადასხვა დარგის ცალკეული დარგის ნიმუშის დანიშნულებაზე.


მოკლევადიანი მიზანი/ები:
1.ასახელებს მის ქალაქში/რაიონში /ქვეყანაში არსებულ კულტურულ დაწესებულებებს (მუზეუმი, გალერეა, კინოთეატრი) და მსჯელობს მათ დანიშნულებაზე;
2.აგროვებს ინფორმაციას და აანალიზებს ხელოვნების სფეროში ვინ და რით გაუთქვა სახელი მის ქალაქს/სოფელს/ქვეყანას;

მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი, რესურს-ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით სახვითი ხელოვნების ცნობილ ნამუშევრებს ათვალიერებს
სახვითი ხელოვნების ნიმუშები
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
2
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ეძებს ინფორმაციას თავის ქალაქში მოღვაწე ცნობილი ადამიანის შესახებ.
რვეული. კალამი, კომპიუტერი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
3
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ეცნობა ბოლნისის სიონის არქიტექტურას
რვეული, სახელმძღვანელო
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
4
მოსწავლე საუბრობს ნამუშევრიდან მიღებულ ინფორმაციაზე;
რვეული
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა:
მოსწავლის სახელი, გვარი: ლოლა ნადირაძე
კლასი: VIII
საგანი: სახვითი და გამოყენებით ხელოვნება;
პედაგოგი: ნუნუ სარჯველაძე
გრძელვადიანი მიზანი:

მიმართულება: კომუნიკაცია  და ინტერპრეტაცია
ს.გ.V.11. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი ისტორიასთან და კულტურასთან.

მოკლევადიანი მიზანი/ები:
1.      მიმართულება:  ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
·         ამოიცნობს ისტორიულ ან ლიტერატურულ პერსონაჟებს
·         აგროვებს ინფორმაციას რომელიმე ისტორიულ მოვლენასთან დაკავშირებულ ხელოვნების ნიმუშებზე;



მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი, რესურს-ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მასწავლებელი წარუდგენს მოსწავლეს ნახატს შესაბამის საგნის ან მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვით, მოსწავლე კითხულობს და აფასებს.
სურათი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
2
მოსწავლე და მასწავლებელი ერთად კითხულობენ ცალკეულ უცნობ ტერმინებს მოსწავლე 3-3 -ჯერ იმეორებს ახალ სიტყვებს
წიგნი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
3
მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეს ახალი სიტყვების მნიშვნელობას, მოიშველიებს ბარათებსა და სურათებს.
სურათი, ილუსტრაცია, ბარათი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი

პედაგოგი
4
მოიძიებს ინფორმაციას რამდენიმე ცნობილი ქართველი მხატვრის, მოქანდაკის შესახებ და წარადგენს კლასის წინაშე.
მარკერი, თაბახის ფურცელი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
5
მონაწილეობს სასკოლო გამოფენაში
მოსწავლეთა ნახატები
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
6
მასწავლებელი სახალისო და ემოციურად კო0მიქსებს ჯერ თავად კითხულობს ინტონაციით, შემდეგ მოსწავლეს აკითხებს.
წიგნი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
მასწავლებელი: ნუნუ სარჯველაძე
გრძელვადიანი მიზანი/ები:
1.ამოიცნობს ისტორიულ ან ლიტერატურულ პერსონაჟებს
2.სვამს ადეკვატურ კითხვებს შესწავლილი თემის ირგვლივ
3.აგროვებს ინფორმაციას ხელოვნების სფეროში ვინ და რით გაუთქვა სახელი მის ქალაქს/სოფელს/ქვეყანას;

მოკლევადიანი მიზანი/ები
თარიღი
1
პერსონაჟების ამოცნობა და შეფასება
20.12.2018
2
სურათის შესაბამისი მარტივი კითხვების დასმა
18.02.2019
3
ინფორმაციის შეგროვება
5.03.2019


მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი, რესურს-ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
ლიტერატურული და ისტორიული პერსონაჟების გამომსახველი სურათების დათვალიერება
სლაიდშოუ
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
2
პერსონაჟების შესახებ კითხვების დასმა
წიგნი, სურათი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
3
პერსონაჟის შინაარსის შესაბამისი ნახატების აღწერა
სიუჟეტური ნახატები
საკლასო ოთახი
პედაგოგი

პედაგოგი
4
მარტივი ორმარცვლიანი სიტყვების ჩაწერა
მარკერი, თაბახის ფურცელი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი




ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

განმხორციელებელი: ნუნუ სარჯველაძე
მიზანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
მიზნის მიღწევის შეფასების პრინციპი:
0 - ვერ ასრულებს, 1 - ასრულებს დახმარებით, 2 - ასრულებს დამოუკიდებლად;

მიზნის შესაბამისი აქტივობები
20.12.
18.02.
5.03.
12.03.
14.03
21.03.
24.03
1
ლიტერატურული და ისტორიული პერსონაჟების გამომსახველი სურათების დათვალიერება
1
1
2
2
1
2
2
2
პერსონაჟების შესახებ კითხვების დასმა
1
2
2
2
1
2
2
3
მოთხრობის შინაარსის შსაბამისი ნახატის აღწერა
2
1
1
2
2
2
2
4
მარტივი ორმარცვლიანი სიტყვების წაკითხვა
1
2
2
1
2
2
2



ინდივიდუალური სასქწავლო გეგმა
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
გრძელვადიანი მიზნები:
1.      ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
2.      შეუძლია საკუთარი ემოციის გამოხატვა ნახატის საშუალებით.


მოკლევადიანი მიზნები:
1.პედაგოგის დახმარებით აღწერს სიუჟეტურ სურათს
2.სურათის გარშემო კითხვის დასმა და კითხვებზე პასუხის გაცემა
3.დახმარებით ადგენს შესწავლილი მასალის გეგმას.


მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი, რესურს-ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
სიუჟეტური სურათის ზოგადი აღწერა
სურათები
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
2
მოსწავლეს მასწავლებელი თხოვს დახატოს მისი საყვარელი საგანი/საგნები
თაბახის ფურცელი, სახატავი მასალა
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
3
ილუსტრაციაზე არსებული საგნების შესახებ დასმულ მარტივ შეკითხვებზე პასუხის გაცემა
სურათი,
საკლასო ოთახი
პედაგოგი

პედაგოგი
4
მასწავლებელი მოსწავლეს აწვდის ნაცნობი პერსონაჟის პორტრეტს, უხსნის, ამეორებინებს, შემდეგ თხოვს გაიხსენოს ვისი პორტრეტია. მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით იხსენებს ნაცნობ პერსონაჟს
პორტრეტი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
5
სურათის დეტალური აღწერა
სიუჟეტური სურათები
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
6
მოსწავლეს მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია სურათზე ნაჩვენები საგნის დასახელება, მისი დანიშნულების ჩამოთვლა, შეუძლია ერთი დანიშნულების საგანთა დალაგება და რამდენიმე საგნის სახელის დამახსოვრება.
სურათი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი
7
მოსწავლეს მასწავლებელი თხოვს ჩამოთვალოს მის მიერ დახატულ საგანთა სახელები, მათი დანიშნულება. მოსწავლე მასწავლებლის ვერბალური დახმარებით ასრულებს მითითებას.
ნახატი
საკლასო ოთახი
პედაგოგი
პედაგოგი


Комментариев нет:

Отправить комментарий