სასწავლო პროექტის გეგმის შეფასების კრიტერიუმები
გამოიყენეთ
შემდეგი ცხრილი თქვენი გეგმის ხარისხის შესამოწმებლად.
ზოგადი კითხვა
|
|
ღია, ფიქრის მაპროვოცირებელი კითხვა, რომელსაც ერთზე
მეტი პასუხი შეიძლება ჰქონდეს
|
|
ფარავს საგნობრივი სტანდარტის მნიშვნელოვან ტერმინებს/ცნებებს
|
|
მოიცავს სხვადასხვა საგანს/თემას
|
|
საჭიროებს მაღალი დონის სააზროვნო უნარების გამოყენებას,
პასუხის გაცემა შეუძლებელია მხოლოდ ფაქტების გახსენებით.
|
|
დაწერილია მოსწავლეთათვის გასაგებ ენაზე
|
|
განაპირობებს მოსწავლეების აქტიურ ჩართულობას და პასუხობს
მათ საჭიროებებს/ინტერესებს
|
|
თემატური კითხვა(ები)
|
|
ღია ტიპის კითხვები, რომელთაც ერთზე მეტი პასუხი შეიძლება
ჰქონდეთ
|
|
საჭიროებს მაღალი დონის სააზროვნო უნარების გამოყენებას,
პასუხის გაცემა შეუძლებელია მხოლოდ ფაქტების გახსენებით.
|
|
აკმაყოფილებს საგნობრივ სტანდარტს
|
|
მოიცავს თემის ძირითად საკითხებს
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
|
მოითხოვს ზუსტ და კონკრეტულ პასუხებს
|
|
ხელს უწყობს ზოგად და თემატურ შეკითხვებზე პასუხის
გაცემას
|
|
პირდაპირ პასუხობს მიზნებს და საგნობრივ სტანდარტებს.
|
|
დასახული სტანდარტები
|
|
იძლევა თემის შესაბამისი საგაკვეთილო პროცედურების
შერჩევის საშუალებას.
|
|
იძლევა შეფასების შესაძლებლობას
|
|
თემაზე მუშაობისას ყველა შედეგი მიიღწევა
|
|
მიზნები
|
|
კონკრეტულად აღწერს, რას შეისწავლიან მოსწავლეები,
და არა მხოლოდ იმას თუ რას გააკეთებენ
|
|
შეიძლება მათი შეფასება
|
|
მოითხოვს თემის ღრმა წვდომას
|
|
აერთიანებს შინაარსსა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს
|
|
შეფასების გეგმა და შეფასების ფორმები
|
|
მოიცავს ფორმალურ და არაფორმალურ სტრატეგიებს
|
|
გამოიყენება მიმდინარე შეფასების ფორმები თემაზე მუშაობის განმავლობაში
|
|
აფასებს მაღალი დონის სააზროვნო უნარებს
|
|
აფასებს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს
|
|
მოიცავს თვით- და თანატოლთა შეფასებას
|
|
აფასებს შემდეგ ასპექტებს:
|
|
▢ ყურადღებას ამახვილებს შინაარსის შესწავლაზე
|
|
შეესაბამება თითოეულ სტანდარტს
|
|
შეესაბამება თითოეულ მიზანს
|
|
მოიცავს თემისთვის დამახასიათებელ კრიტერიუმებს
|
|
სასწავლო პროცედურები
|
|
აღწერეთ თითოეული ეტაპი და შესაბამისი აქტივობა პროექტის
ან თემის ყველა ეტაპისთვის
|
|
თავის დასაწყისში:
|
|
შემოიტანეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
|
განიხილეთ პროექტის სცენარი
|
|
განსაზღვრეთ საბაზისო ცოდნა მოსწავლეების საჭიროებათა შეფასებით
|
|
ჩამოაყალიბეთ სასწავლო მიზნები
|
|
თავის შუაში:
|
|
დააკონკრეტეთ სასწავლო მიზნებისკენ პროგრესის მონიტორინგისთვის შერჩეული
სტრატეგიები
|
|
დაეხმარეთ მოსწავლეებს, განივითარონ და გამოიყენონ ახალი ცოდნა და უნარ-ჩვევები
|
|
გადახედეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს
|
|
შეიცავს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების გასავითარებელ
ინსტრუქციებს და მოდელირებას
|
|
თემის ბოლოში:
|
|
აღწერეთ, როგორ წარმოაჩენენ მოსწავლეები ცოდნას (პროდუქტები, პრეზენტაციები,
დემონსტრირება)
|
|
აღწერეთ, როგორ ხორციელდება სწავლის პროცესის/შედეგის შეფასება
|
|
დაეხმარეთ მოსწავლეებს, გააანალიზონ სწავლის პროცესი და დასახონ ახალი
მიზნები
|
|
თემაზე მუშაობისას:
|
|
აღწერეთ, როდის და როგორ გამოიყენება ფორმალური და
არაფორმალური შეფასებები
|
|
დააკონკრეტეთ სხვადასხვა ტიპის მოსწავლეთა საჭიროებების
გათვალისწინების სტრატეგიები
|
|
ახსენით, რა სტრატეგიებს იყენებთ მოსწავლეთა დამოუკიდებლად სწავლის უნარის
განვითარებისთვის
|
|
ყველა მიზნის შესაბამისი ინსტრუქციების არსებობა
|
|
გათვალეთ რეალისტური და ადეკვატური დრო
|
|
შეიმუშავეთ ბუნებრივი და ლოგიკური თანმიმდევრობა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий