четверг, 21 февраля 2019 г.


ათემატიკის  წრე

წრის დასახელება  „ჩვენ ვსწავლობთ მათემატიკას“
სკოლა-         სსიპ  სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფ: კორმაღლის  საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი     I  კლასის მოსწავლეები.
ხანგრძლივობა:        2018-2019 სასწავლო წლის II  სემესტრი
                                      ყოველ  ოთხშაბათს  13 00   სთ.-ზე (  ხანგრძლივობა  40  წთ.)
ხელმძღვანელი :        მათემატიკის  პედაგოგი -  ნუნუ სარჯველაძე
საწრეო მუშაობის მიზანი:
·         არითმეტიკული  აზროვნების  გავარჯიშება;
·         ყურადღების  მობილიზებაზე  ზრუნვა;
·         გეომეტრიული  წარმოდგენების  გაფართოება;
·         აზროვნების  უნარის  განვითარება;
·         ცხოვრებისეული  ამოცანების  გადასაწყვეტად  საჭირო  ცოდნის  გადაცემა;
·         ვარაუდების  გამოთქმის  წახალისება;
·         ტესტურ  დავალებებზე  მუშაობისათვის  საჭირო  უნარ- ჩვევების  ჩამოყალიბება;
·         ინფორმაციის  ორგანიზებულად  წარმოდგენის  უნარის  განვითარება ;
·         ფიგურათა  დაჯგუფების ,  ამოცნობის  უნარის  განვითარება ;
·         მარტივი  კანონზომიერერბების  ამოცნობა  და  განვრცობა;
·         კომპლექსური  პრობლემის  საფეხურებად  დაყოფა  და  ეტაპობრივად  გადაჭრა;
·         ოლიმპიადებისთვის  მზადება;
  • მონაცემთა დალაგება, დაჯგუფება და კლასიფიკაცია მითითებული კრიტერიუმების მიხედვით;
მოკლე მიმოხილვა:
( საწრეო  მუშაობის  პროფილი)
მოსწავლეებში  ლოგიკური  აზროვნების  გასავითარებლად  კარგი  საშუალებაა  დამატებითი  მეცადინეობების  წარმართვა ,  ასევე  ესგ - ით  შემოთავაზებული  მიზნის  შესაბამისი  ცოდნის  გასაღრმავებლად .    კვირაში  ერთი  საათი  მოსწავლეებსა  და  მათ  მშობლებთან  შეთანხმებით  I  კლასში  დაიგეგმება  საწრეო  მუშაობის  წარმართვა  სასწავლო  წლის  I  სემესტრის  განმავლობაში.
მოსწავლეებს  საშუალება  მიეცემათ  დამატებითი  სავარჯიშოების  დახმარებით  განიმტკიცონ  სასკოლო  საპროგრამო  მასალა.  მითუმეტეს  ,  რომ  მშობელთა  უმრავლესობა  ვერ  ახერხებს    შვილის  დახმარებას  დროის  უქონლობისა  და/ან  შესაბამისი  უნარების  არქონის  გამო…საჭირო   დავალებები  თითოეულ  მოსწავლეს  მიეწოდება  ინდივიდუალურად  ამობეჭდილი  სახით  თაბახის  ფურცელზე ,  რათა  მოხდეს  დროის  მაქსიმალურად  რაციონალურად   გამოყენება.
მოსწავლეები  დაეჩვევიან  ლოგიკურად  აზროვნებას ,  რაც  ესოდენ   საჭიროა  არა  მხოლოდ  მათემატიკის ,  არამედ  სხვა  დისციპლინების  შესასწავლადაც.  მოსწავლეებს  მიეცემათ  საშუალება  ,  თავიდანვე  შეეჩვიონ  ტესტურ  დავალებებს  და  მოძებნონ    შესაბამისი  სწორი  პასუხი   გამორიცხვის,   მსჯელობის  , ჩასმის   და  სხვა  ალტერნატიული  გზების  საშუალებით .  მოტივაციის  ასამაღლებლად  და  მრავალფეროვნების  უზრუნველსაყოფად    მიეცემათ  ასევე  სახალისო  სიტუაციური  ამოცანები , ამოცანები - რომლებიც  დაკავშირებული  იქნება  მათ  ყოველდღიურობასთან,  აღმოაჩენენ  კანონზომიერებებს  და   დაინახავენ  მათემატიკის  პრაქტიკულ  მნიშვნელობას .

საწრეო  მუშაობის  პროგრამა
N
თარიღი
თემა
აქტივობა
რესურსი
1
 13.02.2019
ათეულები (გამოყავით ათეულები და ერთეულები)




პრაქტიკული  მაგალითების  ამოხსნა ,  გამოვყოთ ათეულები და ერთეულები:


დაფა
ცარცი
ფორმატის  ფურცლებზე  მოცემული მაგალითები თითოეული  მოსწავლისთვის.
2
 20.02.2019
ჯამებისა და სხვაობების შედარება


პრაქტიკული მაგალითები;
ჯგუფური  მუშაობა:
 „ ვეძებთ  გამოსავალს“

დაფა
ცარცი
თაბახის  ფურცელზე  მოცემული  მაგალითები  თითოეული  მოსწავლისთვის.
3
 27.02.2019
შეკრებისას ათეულის წარმოქმნა

 დალაგების  წესის  აღმოჩენა  და  კანონზომიერება;
პრაქტიკული მაგალითები;
დაფა
ცარცი
ფორმატის  ფურცლები
 4
 13.03.2019
მუშობა ცხრილებზე

მონაცემთა  ამოკრება  მონაცემთა  სიიდან.
მონაცემთა  კლასიფიცირება.
ჯგუფური  მუშაობა: პრაქტიკული მაგალითები
დაფა
ცარცი
ცხრილები
რვეული
კალამი
5
 20.03.2019
გამოსახულებების შედარება დაწყვილება (ხატავენ შესაბამისი რაოდენობის წერტილებს, ჯვრებს, დააწყვილეთ და შეადარეთ)
 პრაქტიკული მაგალითების   განხილვა - ანალიზი.
მუშაობა ინდივიდუალურად და   ჯგუფებში

დაფა
ცარცი
ფორმატის  ფურცლები
მარკერი
6
 27.03.2019
სამკუთხედი, ოთხკუთხედი, მრავალკუთხედი, წრე


ფიგურები, მათი დახასიათება, დაჯგუფება
სახაზავი, დაფა, ცარცი, ფორმატის ფურცლები, ფერადი ფანქრები, მარკერები
7

 3.04.2019
რომელი საათია
საათის ცნობის  ელემენტების ფლობა;
დროის გარკვევა, საათის ციფერბლატების ისრების ორიენტირება, ელექტროსაათი, დილისა და საღამოს საათები; საათის ცნობა;

ტესტი
დაფა
ცარცი
რვეული
კალამი
7
10.04.2019
რიცხვის დაშლა შესაკრებებად
პრაქტიკული მაგალითები.
მუშაობა ინდივიდუალურად, წყვილებში;
ზედმეტი  ინფორმაციის  მოძებნა( საბავშვო  მათემატიკური  პატარა ზღაპრები)
მაგალითების რებული,
დაფა,
 ცარცი,
 რვეული,
კალამი.
8
17.04.2019
ტესტი
ნასწავლის  შეჯამებასა  და  ყურადღების  მაქსიმალურად მობილიზებისაკენ  მიმართული  დავალებები.
სხვადასხვა მათემატიკური სახელმძღვანელოებიდან მასალის გამოყენება.
9
24.04.2019
 რიცხვების დაშლა შესაკრებებად;
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების დამატება, პრაქტიკული მაგალითები; შეკრება -გამოკლება ათეულის წარმოქმნითა და დაშლით;
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი.
10
1.05.2019
 რიცხვების ღერძი
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების დამატება, პრაქტიკული მაგალითები; შეკრება -გამოკლება ათეულის წარმოქმნითა და დაშლით;
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. ტესტების კრებული:
11
8.05.2019
 გაორმაგება და განახევრება
პრაქტიკული მაგალითები; შეკრება -გამოკლება
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი.
12
15.05.2019
 შეკრება - გამოკლება ათეულის წარმოქმნი;
შემაჯამებელი ტესტი
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების დამატება, პრაქტიკული მაგალითები; შეკრება -გამოკლება ათეულის წარმოქმნითა და დაშლით;

გამოყენებული რესურსი:
·         მათემატიკის სახელმძღვანელო - მ.ბერიშვილი, ი.კოტეტიშვილი, ბ.სულაკაური
·         მათემატიკის სახელმძღვანელი - გ.გოგიშვილი, თ.ვეფხვაძე, ი.მებონია, ლ.ქურჩიშვილი,
·         ტესტების კრებული: მ.დეისაძე, დ.გოშხელიანი;

Комментариев нет:

Отправить комментарий